diumenge, 2 de setembre del 2007

IX TRIATLÓ POPULAR DE XERTA

El diumenge 26 d'agost vaig participar a la IX edició de la triatló popular de Xerta. És la tercera participació.
Cursa o activitat molt maca i molt recomanable per a tots els esportistes que els agrada l'esport i els agraden les activitats populars. És una triatló popular amb les distàncies força aassequibles.
La prova de natació són 800 metres, però es neda al canal i és força divertit i fàcil, ja que el canal sembla un tobogan gegant.
La prova de btt és de 14 km, amb una pujada al començament i una baixada a la meitat i plana al final.
La cursa a peu és de 3,400 Km aproximadament per les rodàlies de Xerta, totalment plana.
Van participar 106 atletes aproximadament i van aconseguir arribar la meta 96. A la classificació general em vaig classificar el 27.
Va participar el company de Mòra d'Ebre, Joan Roca.
Vaig fer una bona cursa, tot i empitjorar els temps de les dues anteriors edicions.
Vaig quedar el segon de veterans amb un temps de 52'38''.

Si voleu saber més coses d'aquesta meravellosa triatló, aneu aquí.